Call Us:
Contact Us:

SERVICII PROFESIONALE DE VIDEOGRAFIE SI FOTOGRAFIE PROIECTE COMPLEXE DE VIDEOGRAFIE MULTICAMERE PRODUCTII DE VIDEOGRAFIE 4K / 1K / SD MACARA VIDEO PROFESIONALA CU CAP MOTORIZATMONITOARE FOCUS ASSIST, SISTEME STABILIZARE VIDEO COORDONARE, REGIE OPERATORI VIDEOSISTEME LUMINI PROFESIONALE, SISTEME AUDIO WHIRELESS CABINA FOTO, FUM GREU, GHEATA CARBONICA

Total

Go to content

Recenzii clienti

9 comments
Average Vote: 195.0/5

Georgiana
2019-03-18 19:08:34
Sunteți cei mai TARI ,am avut un eveniment superb... filmările si poze sunt impecabile...Albumul este superb...Recomand cu încredere serviciile voastre ...Sunteți THE BEST ...Mult succes in continuare
Andreea
2019-02-26 10:11:53
Super echipa. Pachete servicii la superlativ. Pe parte video, sunteți în vâlcea imbatabil. Succes.
Elena Alina
2018-11-07 12:50:33
Oameni si servicii de nota 100.Alina si Ovidiu sunt minunati, extrem de dedicati meseriei, iar rezultatul muncii lor este de cea mai buna calitate. Totul la superlativ. Recomand cu incredere tuturor celor care vor o amintire de neuitat de la un moment important din viata lor.
Daniel
2018-11-04 16:49:09
Domnului Ovidiu precum și întregii echipe ii mulțumim din suflet pentru înaltă profesionalitate de care ați dat dovada,pentru fotografiile de calitate ,pentru buna dispoziție care ați creat-o la nunta noastră ,pentru faptul ca ne-ați făcut sa ne simțim bine atât noi cât și oaspeții noștri. O îmbrățișare calda și va dorim sa fiți la fel in continuare .Irina și Daniel!!!!!
Maria
2018-11-03 23:38:54
Sunteti cei mai tari...Am avut evenimente super filmari si ppze de exceptie... Felicitări !!!